29 November, 2007

Am infrant!

Paraleli cu tot ce se intamplă în ţara asta, cu conturile si copiii prin străinătăţuri, politicienii români au dus definiţia neruşinării pe noi culmi!
Auziţi-l pe nesimţitul ăsta cum îşi bate joc de toţi cei care trăiesc normal în ţara asta şi nu s-au îmbuibat ca cei din gaşca lui, din FURT: "...românii încep să simtă benificiile prosperităţii şi libertăţii economice."

MORI, MĂ!


Şi cel mai rău este că se găsesc idioţi, care amăgiţi de vreun câştig vremelnic la vreo multinaţională, sau vreun “tun” dat prin “afaceri”, să-i urmeze pe aceşti mercenari!

Trist…

2 comments:

Anonymous said...

Mult mai intersant in acest clip, sunt privirele fericite a celor din spatele maimutoiului, ce par a spune: "Bate cuba, ai rupem inca un an!"
Acum,o sa profit de ocazie si am sa -mi fac putina campanie electorala zicand: Nu am nici o legatura cu nici un partid. Acordati-mi votul la urmatoarele alegeri si voi arunca toti "fermecatii" astia intr-o groapa cu capac! Promit!:))

gugutza said...

Maimutoiul cel mai fericit era cel din stanga imaginii, Radu Fenechiu, client al DNA dupa ce a castigat ilegal mai multe licitatii si bandit sef in Mafia Retrocedarilor! Acum, dupa ce a scapat cu bine si de alegerile astea si mai ales dupa ce si-a pus si ministru la justitie ("copilul sau de suflet", Tudor Chiuariu) are toate motivele sa ranjeasca la populime.